poniedziałek, 29 grudnia 2014

Christmas gifts

Święta, Święta i po Świętach... :) Cóż, taka kolej rzeczy: najpierw z niecierpliwością ich oczekiwaliśmy, później się do nich przygotowywaliśmy, przeżyliśmy i pora czekać na kolejne w przyszłym roku.
Moje Święta minęły w całkiem sympatycznej atmosferze, w gronie najbliższych mi osób. Dużo wypoczęłam, ale muszę się już wziąć w garść, przejrzeć zeszyty i zacząć czytać Quo Vadis
Gwiazdor był i przyniósł naprawdę dużo prezentów, ale nie to w Świętach jest najważniejsze. Ważne jest to, że spędzamy je w gronie rodzinnym, jest dużo ciepła i spokoju, natomiast podarki są tylko miłym dodatkiem. Sama obdarowałam kilka osób i przyjemnie było patrzeć na ich uśmiechnięte twarze.







Poza tym dostałam jeszcze bon do Croppa, słodycze i pieniądze.
Za dwa dni Sylwester, spędzam go z moją kuzynką Moniką i, jak zawsze, mamy zamiar się świetnie bawić. Z racji tej, że jest to ostatni post w 2014 roku chciałam Wam życzyć dużo uśmiechu, siły i wytrwałości w dążeniu do celu, sukcesów w szkole/pracy, tylko słonecznych dni, przyjaźni, miłości i aby 2015 rok Was uskrzydlił! Szczęśliwego Nowego Roku!

Jak Wam minęły Święta? Co dostaliście pod choinkę? Jakie macie plany na Sylwestra?

21 komentarzy:

  1. Też mam te książki :) Szczęśliwego Nowego Roku! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne ksiażki :)
    http://blog017.blogspot.com/2014/12/before-sunset.html
    Czy mogłabyś poklikać w link do płaszczyka ? Chętnie się odwdzięczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na urodziny dostałam te same książki! :)
    Fajne prezenty!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/winter.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywują do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. mi święta minęły bardzo szybko, niestety. a pod choinkę dostałem bon do H&M i książkę :)
    poza tym super blog i będę tu częściej wpadał! obserwuję :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego nowego roku :D

    baciare-il-cielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super prezenty :)

    http://whittecherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezenty dostałaś :) ,,Zniszcz ten dziennik''- chciałabym to mieć :D Zazdro !
    Sylwester ze swoimi najlepszy- ja w tym roku idę na domówkę do kolegi :)
    Pozdrawiam ciepło :**
    Zapraszam do nas:
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Superowe prezenty! Tobie też udanego sylwestra :) Ja go spędzę w gronie najbliższych przyjaciół i mam zamiar świetnie się bawić.

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja spedzilam sylwestra z przyjaciolmi :)
    Potem mozesz dodac posta jak wyglada zniszcz ten dziennik od srodka (jak go juz 'zniszczysz')

    http://czoko-melk.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne prezenty:) Życzymy szczęśliwego nowego roku ♡

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne prezenty!:)
    ewelinakuchta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy dostałaś :) Moje święta też minęły całkiem miło ;) Udanego nowego roku ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne prezenty! Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne rzeczy, też mam Zniszcz ten dziennik ;)

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :) czas na noworoczny post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prezenty, mam nadzieję że dostałaś coś z nich :)

    ----------------------------------> olciiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!