środa, 10 grudnia 2014

Płyń po kursie i przyjmij, to co przyjdzie.


"Biegnijmy" jest pierwszą piosenką Dawida Kwiatkowskiego. Pamiętam, że jak usłyszałam tę piosenkę to od razu się w niej zakochałam, nie wiedząc jeszcze kto ją śpiewa (wówczas nie znałam kogoś takiego jak Dawid Kwiatkowski).
Nie zatrzyma nas już nic. Tak teraz jest ten moment by żyć!
Żyjmy chwilą, nie wracajmy do przeszłości, nie patrzmy w przyszłość, bo teraz jest ważniejsze. Nie ma co wspominać w przeszłości (nie licząc dobrych wspomnień), bo czy zrobiliśmy coś złego, czy podjęliśmy złą decyzję, to i tak nie wróci i nie będzie możliwości na zmianę ówczesnego zachowania czy postanowienia. Jeśli chodzi o przyszłość, to nie wybiegajmy w nią aż tak bardzo, bo nigdy nie wiemy jakie "niespodzianki" czekają na nas jutro, za miesiąc, za 10 lat. Wiem, ze łatwo jest tak pisać i mówić, bo sama często myślę o przeszłości i zastanawiam się co by było gdyby i jeszcze więcej o przyszłości, o tym czy się dostanę do wymarzonej szkoły, na studia, czy będę mieć rodzinę.
Żyjmy chwilą, bo one są ulotne, a jeśli będziemy podróżować w przestrzeni między tym co było kiedyś, a tym co będzie, to możemy przeoczyć malutką, a bardzo ważną rzecz, czego byśmy nie chcieli. 
Ostatnio coraz częściej stwierdzam, że co będzie, to będzie, a ja idę do przodu, bo przecież człowieka można zniszczyć a nie pokonać :)

Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?




Tak na marginesie: Zapraszam do udziału w świątecznym Giveaway u July, do którego się zgłosiłam. :)

27 komentarzy:

  1. Świetne buty :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Głupio, że tak mało piszę, ale po prostu się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Post udany! :) Bardzo mi się podoba! :D
    DO KOŃCA GRUDNIA CHCIAŁABYM ZEBRAĆ 300 OBSERWATORÓW! BARDZO PROSZĘ O POMOC, OCZYWIŚCIE SIĘ ODWDZIĘCZĘ! <3 TYLKO ZOSTAWCIE LINK DO SWOJEGO BLOGA U MNIE W KOMENTARZU! :)

    ZAPRASZAM: MÓJ!

    http://karolcia200999.blogspot.com/

    PRZYJACIÓŁKI!

    http://jessica1209240.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak dokładnie to lepiej nie wracać do naszej złej przeszłości :)
    pozdrawiam
    http://niebioeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie piszesz :)
    zapraszam: http://agataprosolphoto.blogspot.com/2014/12/basia.html :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Dawida ♥ Ta piosenka jest świetna ♥
    Mogłabyś poklikać w linki choices ?
    Z góry dziękuje ♥
    http://karolinaaa-karolinaaa.blogspot.com/2014/12/choices.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie napisane! Również lubię Dawida, no ale nie od tej piosenki, bo ,,poznałam" Go już trochę wcześniej :p
    Bardzo ciekawy post! Dodaję do obserwowanych! :*

    www.pure-heroine-xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie śliczne nike *_*
    i cytat z małego księcia na końcu posta idealnie pasuje ;D
    zaobserwowałam ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post o muzyce, której ostatnio słucham :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta piosenka jest super :3 Uwielbiam Dawida ♥
    swietne zdjecia :*
    zapraszam
    kadziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne buty! :) cytat z małego księcia pasuje tutaj jak ulał :D!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam Dawida nie lubię, ale słowa są spoko ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://aleksandra-rutana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. oczywiście, że się z tobą zgadzam :) nie warto rozpamiętywać tego co się stało, trzeba żyć teraźniejszością
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się, po co zawracać sobie głowę przeszłością czy zastanawiać się co będzie w przyszłości. Trzeba żyć teraźniejszością :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz racje, nie warto rozdrapywac starych ran :)

    Zapraszam do siebie :

    kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Życie obecną chwilą, to chyba najlepszy wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię Na Zawsze Dawida, jest bardzo fajną piosenką.
    Bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach, pomyśl o jakiejś profesjonalnej sesji.

    Obserwuje i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog życzę powodzenia w prowadzeniu
    będę tutaj częściej zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham Kwiata <3
    Ciekawy post ;)

    http://sweet-pen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z tobą ;) Do mnie ostatnio w końcu tak porządnie dotarło, że nie ma co wiecznie wspominać dawnych czasów, co do przyszłości to z tym akurat problemów nie miałam ale do przeszłości bardzo często wracałam.. Teraz już staram się żyć teraźniejszością i wykorzystywać każdą chwilę w 100% :)
    Bardzo ładnie wyglądasz :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do przeszłości to rzeczywiście się zgadzam, że nie warto rozpamiętywać tego co już się stało. Warto żyć chwilą, jednak od czasu do czasu pomyśleć o przyszłości. ;)
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie przepadam za Kwiatem, ale kocham piosenkę Mój świat, którą wykonuje z Patrykiem Kumórem. Mój kochany <3
    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie patrzmy w tył, ważne jest tu i teraz! :)
    Bardzo fajne buty!

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja bardzo czesto wracam do tego co bylo i ciezko jest mi sie skupic na tym co jest teraz :/

    macdress.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Biegnijmy ołuoł <3 <3 <3 Czasami mysle o przeszlosci zeby nie popelniac tych samych bledow!

    No to udanej Wigilii!<3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie niestety bardzo często wracamy do przeszlości zamiast skupić się na tym co jest teraz i zrobić coś w swoim życiu
    Wesołych Świąt!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i daj znać ;))

    madame-lucy.blogspot.com
    https://www.facebook.com/pages/My-Style-Is-My-Life/452856468126312?ref=hltml

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!