niedziela, 22 lutego 2015

Zmieniasz myśli, zmieniasz życie | DMB 2015


Pierwszy tydzień ferii właśnie dobiegł mi końca. Nie spędziłam go do końca tak jakbym chciała, ale za to drugi tydzień będzie o wiele ciekawszy, mam już plany, więc myślę, że będzie pozytywnie.

Zmieniasz myśli, zmieniasz życie. Zauważyliście, że jak jesteśmy smutni, to siedzimy sami w pokoju, słuchamy muzyki lub leżymy, nie kontaktujemy się ze znajomymi? Nasz stan psychiczny wpływa na nasze życie, na jego jakość. Warto zmienić negatywne, degradujące nas myśli na te pozytywne, które będą nas przedstawiały w pozytywnym świetle. Gdy myślimy pozytywnie o sobie i o wszystkim wokół, zaczynamy widzieć świat w innym, lepszym świetle. Nasze życie danego dnia zależy od nas, od tonu naszych myśli.


Co roku, 22 lutego, obchodzony jest Dzień Myśli Braterskiej. W tym dniu, na całym świecie, swoje święto mają harcerze, skauci. Tego dnia nie ma podziałów, czy ktoś należy do ZHP, ZHR, czy może jest Skautem Europy. Właśnie ten jeden raz w roku wszyscy się jednoczą i stajemy się jedną wielką rodziną.
Wszytkim harcerzom najserdeczniejsze życzenia z okazji naszego święta.

26 komentarzy:

  1. Moje ferie już się skończyły i jutro idzę do szkoły :C
    Harcerstwo to musi być fajna sprawa <3

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://madamesandine.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuwaj! Najlepszego w Dniu Myśli Braterskiej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy ferie w tym samym czasie! :) Harcerstwo musi być świetne, sama bardzo chciałabym brać w tym wszystkim udział, jednak u mnie nie ma czegoś takiego :/

    Pozdrawiam
    ✄ imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia
    .
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs?
    Jak tak pisz u mnie w komenatrzu
    http://441jpgg.blogspot.com/2015/02/relax.html

    OdpowiedzUsuń
  5. super ;D
    hopelessadventure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia!

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda. Jak mam dobry humor to najchętniej bym gdzieś wyszła ze znajomymi, żeby tylko nie siedzieć w domu, bo wtedy energia się we mnie kumuluje. Ale jak mam zły nastrój to wtedy odcinam się od wszystkiego i zamykam się w swoim pokoju :) Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie. Czasami wystarczy zmienić tylko punkt widzenia :)

    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje ferie się już dawno skończyły - miałam je w pierwszym terminie :c
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  10. What a great blog!
    Would you like us to follow eachother on GFC and keep in touch?
    Have a nice day :-)
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja staram patrzeć się na świat pozywanie, optymistycznie, ale nie zawsze to wychodzi :(
    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny post i blog
    zapraszam http://oliwialiv.blogspot.com/z

    OdpowiedzUsuń
  13. Racja, jeśli masz pozytywne myśli - to i takie życie :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie, że jesteś harcerką!
    pozdrawiam :D

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe spostrzeżenia. :) Staram się myśleć pozytywnie, lecz różnie mi to wychodzi. :/
    Interesujący blog. Pozdrawiam. :3
    http://chocolatecakeever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja staram się patrzeć na świat pozytywnie, jednak nie zawsze mi to wychodzi. Jestem bardziej realistką. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładne zdjęcia, świetny post :D
    pozdrawiam :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Racja, kiedy jesteśmy smutni nie chcemy kontaktu z innymi ludźmi. Oj tak! Warto podchodzić do życia z uśmiechem :)
    Recenzje Anzu [klik]

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam nastroje zmienne, niekiedy mam wszystko gdzies i sie smieje z byle jakich rzeczy, a niekiedy własnie zamykam sie w pokoju i nie chce z nikim gadac. ale jest o wiele lepiej, niz bylo kiedys, wiec robie postepy z pesymistki na optymistkę :>
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę tak samo jak TY :)
    Ps,Kiedyś chodziłam na zbiórki harcerskie, teraz niestety już nie chodzę.

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia, ja też jestem harcerzem. :3
    Nessi-blog-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszczę ferii, moje skończyły się tak dawno
    temu ze juz ich nie pamiętam :) świetne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazwyczaj myślę pozytywnie, jednak czasami zdarzają mi się takie dni, że chciałabym się odizolowac od całego świata :)

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ehh, zawsze chciałam być harcerką. Niestety nie mam takiej możliwości :/

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!