sobota, 4 kwietnia 2015

Marzenie jest życzeniem, wypowiedzianym przez serce.

Hej! A więc wracam po miesiącu nieobecności. Nie chcę się tłumaczyć, ale po prostu nie miałam czasu, by tutaj zajrzeć, gdyż musiałam go poświęcić na naukę do egzaminów gimnazjalnych. 


"Marzenie jest życzeniem, wypowiedzianym przez serce". To zdanie wypowiedział kiedyś Kopciuszek - bardzo dobrze znana nam wszystkim postać z bajki. Przesłanie wydaje się być bardzo prostym i czymś łatwym do zrealizowania i na szczęście tak jest. Nie zauważyliście, że marzenie jest właśnie takim życzeniem, pragnieniem, fantazją? Czymś co chcielibyśmy w głębi duszy, by doszło do skutku? A przede wszystkim, że nie wypływa ono z głowy, tylko z serca?
Możemy wyrosnąć na każdego, kim chcemy być - i znaleźć się wszędzie, gdzie chcemy być. Jeśli mamy jakiś cel, starajmy się dążyć do niego z całego serca. Wszystko jest możliwe, jeśli się czegoś mocno pragnie. Jestem tego świetnym przykładem. Zawsze chciałam zwiedzić Paryż czy zobaczyć na żywo mojego idola. We wrześniu, w 2013 roku, pojechałam na wymianę szkolną do Francji, zwiedziłam Paryż i nie tylko, a w grudniu zeszłego roku pojechałam na pierwszy koncert Dawida. Także marzenia się spełniają, trzeba tylko wierzyć i dążyć do ich spełnienia. Wypowiedzmy życzenia ze szczerego serca i podążajmy za każdym naszym marzeniem. Tylko my możemy zrealizować nasze marzenia. Nikt inny nie jest w stanie tego zrobić za nas.

Co o tym myślicie? Spełniliście jakieś marzenie? 

Chciałam również poinformować, że kolejny post pojawi się dopiero po 23 kwietnia, ponieważ w tym miesiącu będą odbywać się egzaminy gimnazjalne, a ja muszę się do nich solidnie przygotować, w związku z czym nie będę miała czasu na zrobienie zdjęć, czy napisanie postu :)
Zapomniałabym, pewnie już zauważyliście, że blog ma nowy design, a to wszystko dzięki wspaniałej Zuzi, której dziękuję za trud i pracę włożoną w tę stronę. 
Dodatkowo chciałam złożyć Wam świąteczne życzenia. Życzę Wam spokojnego, pogodnego i radosnego czasu spędzonego wraz z rodziną oraz bogatego zająca! :)





7 komentarzy:

  1. Super outfit i desing :)
    http://marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Kochana, chciałabym życzyć Tobie spokojnych i radosnych świąt, udanej pogody tym bardziej w dyngusa i aby uśmiech przez najbliższe dni nie znikał z Twojej twarzy :*
    Zapraszam na mój świąteczny post, w którym majstruje diy - czyli wielkanocny stroik, który jest bardzo prosty do wykonania, a pięknie dekoruje świąteczny stół :)

    http://ilonastejbach.blogspot.com/2015/04/diy-dekoracja-stou.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz!! :)
    http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcie w avatarze :)
    Lubie przeglądać blogi o podobnej tematyce co moja :)
    Organizuję na blogu akcję dla blogerek modowych. Przejrzałam kilka Twoich stylizacji i bardzo bym chciała żebyś wzięła w niej udział. Łowię wśród blogerek najlepsze stylizacje miesiąca, które lądują u mnie na blogu wraz z pełnym opisem bloga - promuję blogerki. Masz ogromne szanse na rozpowszechnienie swojego bloga - ilość stałych odbiorców.Tworzę również wielki katalog stylizacji, który będzie cały czas dostępny i bardzo bym chciała żebyś się w nim znalazła :) Pierwsze osoby już się zgłaszają! Więcej informacji na
    http://www.camesss.pl/2015/04/zabawa-moda-z-camesss.html
    Liczę na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie wygladasz ;) Nie spelnilam zadnego marzenia

    DOSKA-STYLE <- MÓJ BLOG ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny zegarek :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna stylizacja i zegarek piękny :)
    http://stylebeautyphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!