piątek, 1 maja 2015

Zostań swoim najlepszym przyjacielem.

Witam Was po kolejnym miesiącu nieobecności :) Jak już wspominałam w ostatnim poście, nie byłam aktywna z powodu nauki do egzaminów gimnazjalnych, które na szczęście mam już za sobą. Kwiecień był dla mnie bardzo pracowitym miesiącem, a także obfity w różne ciekawe wydarzenia takie jak m.in. moje szesnaste urodziny, bierzmowanie. Ale ten rozdział w tym roku mogę już zamknąć i zacząć cieszyć się nowym, bo dziś mamy 1 maja! Macie jakieś plany na majówkę? Ja swoją spędzam w domu, pogoda troszkę nie dopisuje, ale mam głęboką nadzieję, że wkrótce się to zmieni i Słoneczko nas mile zaskoczy.
A nawiązując do tytułu posta, to przyjaźń jest chyba jedną z najważniejszych rzeczy w życiu każdego człowieka. Świetnie jest mieć przyjaciela, kogoś z kim można się pośmiać, popłakać, kogoś kto po prostu będzie. Niestety bardzo ciężko jest znaleźć taką osobę. Czasem prawdziwego przyjaciela odnajduje się po wielu latach. Wielu z nas usypia ze łzami w oczach, przygnębieni i samotni.
Dlatego lepiej jest się przyzwyczaić do własnej obecności, nauczyć się siebie zrozumieć, nie jest to łatwe, ale wykonalne. To bardzo długi proces, pełen zakrętów i pagórków, a na samym szczycie czega osiągnięty cel.
Kochajmy siebie, zaakceptujmy i traktujmy tak, jakbyśmy traktowali swojego najlepszego przyjaciela. Zasługujemy na to, co chcemy dać innym.






23 komentarze:

  1. W dzisiejszych czasach trudno o prawdziwych przyjaciół. Ale ja w swoim życiu takiego spotkałam i to już 10 lat jak się przyjaźnimy ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem swoją najlepszą przyjaciółką :D Ale mam też drugą przyjaciółkę na, którą zawsze mogę liczyć :)
    jestemfolta.blogspot.com - kliik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz całkowitą rację, musimy sami siebie polubić:)
    super post:)
    pozdrawiam
    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę! Poklikasz w linki w poście? To dla mnie bardzo ważne - zrobię to samo u Ciebie! Mój Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Tobą. :) Ciekawie to zinterpretowałaś. :)

    Obserwuję, będę tu wpadała częściej. :*

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za ciekawy post, na pewno się przyda :)
    http://amfaceless.blogspot.com/2015/05/nails-polish.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mądry post ;)

    autographsandthoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo szybko potrafię zawierać znajomości i po czasie niektóre przejawiają się w przyjaźń więc nie jest to dla mnie trudne bo mam kilka przyjaciół już dobre kilka lat i mogę im zaufać, na niektórych co prawda się zawiodłam.
    Post ciekawy, masz rację kochajmy siebie i akceptujmy ale tez tak,żebyśmy nie byli egoistami i narcyzami. Trzeba na to uważać :)

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dawno mnie tu nie było. Bardzo cię przepraszam, zacznę nadrabiać w wolnym czasie, niestety strasznie dużo mam na głowie. Mam nadzieję, że teraz przynajmniej będę na bieżąco :3
    Pozdrawiam serdecznie,
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi starczy jedna przyjaciółka i dzięki Bogu ją mam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście jestem osoba która szybko zawiera nowe znajomosci :)
    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z tobą !
    Zapraszam mela-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post. Bardzo fajnie napisany, a cały blog bardzo ze sobą współgra, więc co tu powiedzieć więcej?! Twój blog jest niesamowity i szczerze ci go gratuluję :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    MY BLOG ----> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny ciekawy blog. Zapraszam do mnie szukam czytelników, jeśli jesteś chętna wpadnij :)

    http://naszakrotkahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. W dzisiejszych czasach trudno o prawdziwego przyjaciela, co jest dość przykre.
    Świetny post!

    http://onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne inspiracje ;)

    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z bluzą w dolary ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczny wygląd bloga pozdrawiam :*
    kamiladuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Inspirujące zdjęcia :) Bardzo mi się podobają ;)


    Obserwuję! Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam ;)
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasem jednak trudno jest się zaprzyjaźnić ze sobą. :(

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  21. dobrze napisane :)

    zapraszam na nowy post:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem swoją przyjaciółką, przynajmniej staram się być:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!