sobota, 6 czerwca 2015

Ulubieńcy miesiąca - maj

 Witajcie! Znowu nie było mnie tutaj przez dwa tygodnie, ale wracam już na stałe, mam taką nadzieję, że teraz nic mi w tym nie przeszkodzi. Szkolne sprawy zamykam za sobą. Do zaliczenia zostały mi już tylko dwie rzeczy, które zdaję w poniedziałek i zaczynam odpoczynek od nauki. Świadectwo będzie zadowalające, średnia prawie taka jaką chciałam uzyskać. Dokumenty do liceum również zostały złożone. Teraz pozostaje tylko czekać za wynikami egzaminu gimnazjalnego i dwudziestym szóstym czerwca - dniem, w którym oficjalnie kończę gimnazjum i rozpoczynam wakacje.
W ten upalny dzień dla rozluźnienia przygotowałam ulubieńców maja. Są to kosmetyki, jedzenie oraz... piosenka.


Oriflame - Shower Cream
Na pierwszy ogień idzie krem pod prysznic z Oriflame o zapachu *uwaga* inspirowanym atmosferą Bożego Narodzenia. Według producenta produkt delikatnie oczyszcza skórę. Nie trudno się domyślić, że dostałam go pod choinkę. Zapach zbliżony nieco do mięty i świerku. Nie wiem czy jeszcze gdzieś go znajdziecie, ale krem jest wydajny i przyjemny, więc polecam.


Avon - Senses Beach party
Kolejnym ulubieńcem jest żel pod prysznic z firmy Avon, zapach jest bardzo przyjemny dla nosa, kojarzy się z latem, a dokładniej z owocami cytrusowymi. Konsystencja jest gęsta, żółto - pomarańczowa i na dodatek w żelu są pomarańczowe granulki. Ten produkt dawał mi dużo orzeźwienia.


Lacoste - touch of sun
Zapach świeży, delikatny i orzeźwiający. Emanujący młodością, radością, słońcem i latem. Idealny dla osób takich jak ja, czyli takich, które preferują lekkie perfumy. Jedynym malutkim minusikiem jest to, że zapach nie jest długotrwały. Gdybym miała kupić perfum jeszcze raz, to z pewnością bym go kupiła.


Nivea creme
Ten produkt jest moim odkryciem i hitem roku. Zawsze mówiłam, że jest to po prostu zwykły normalny krem i nie ma sensu, żeby go kupować. Aż ostatnio postanowiłam go jednak nabyć i okazało się, że moje opinia o nim była mylna. Stosuję go tylko do twarzy i bardzo dobrze się u mnie sprawdza. Moja twarz jest przez to świeża, gładka i delikatna. Ogromnym plusem jest wydajność.


Mars miniatures
Wyjątkowo w tym miesiącu zasmakowały mi marsy, bo generalnie nie przepadam za nimi. Miniaturki są dla mnie bezpieczniejszą wersją, hahah ;)


Rihanna and Kanye West and Paul McCartney - FourFiveSeconds
Tej piosenki słuchałam nałogowo od momentu, w którym po raz pierwszy usłyszałam ją w radiu.

Jakich macie ulubieńców z maja?

50 komentarzy:

  1. lubię posty z serii ulubieńców... :) Twój też jest świetny :)
    zapraszam do siebie: http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- u mnie też możesz przeczytać podsumowanie maja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Świetny blog, taki świeży, bardzo mi się podoba. Świetne zdjęcia. Trzymaj tak dalej.

    w wolnej chwili zapraszam do siebie.
    www.morethanwordsoffc.blogspot.com

    ps. zaobserwowałam oczywiście! bardzo mi się spodobał, zamierzam śledzić Twoją blogową działalność!
    całuję gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też już dziś zamknęłam swoją karierę naukową w gimnazjum, wszystko zaliczone :D Świetni ulubieńcy, ja Marsa uwielbiam w każdej postaci, jako batonik, miniaturki, mleko... :) Krem z Nivei też lubię i jest faktycznie bardzo wydajny, chociaż ja nim bardziej smaruję ciało niż twarz. Miałam kiedyś kiedyś taki żel z Avon, ale zielony i też fajnie go wspominam :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetni ulubieńcy *,*
    Moim ulubieńcem jest chyba Baby Lips Electro :)
    NOWY POST!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :* Mam nadzieje że wrócisz na stałe bo często odwiedzam bloga :D !
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Moimi ulubieńcami jest suchy szampon :-) obojętnie z jakiej firmy

    OdpowiedzUsuń
  7. Mars to też mój ulubieniec, ale życia :P

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z ulubieńców mam tylko krem NIVEA XD A no i batoniki Mars ;)
    crazylife-by-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten krem i używam go praktycznie od zawsze!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/time.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajni ulubieńcy, miniatury cukierków uwielbiam :D
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com - KLIK
    FACEBOOK - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajni ulubieńcy, lecz akurat kremu z Nivea nienawidzę :')

    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ta piosenkę. Super ulubieńcy

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tą piosenkę *_*

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, bardzo Ci dziękuję za takie miłe słowa! <3
    Miłego dnia! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piosenka >>>>
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super post :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tej piosence, jest cudna

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super ulubieńcy
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super ulubiency:)
    + chcesz wygrać ciuchy? zapraszam do rozdań na swoim blogu! Wszystko całkiem za darmo, polecam! Serio :) ROZDANIE Z ROMWE KLIKAJ oraz ROZDANIE Z SHEINSIDE KLIKAJ

    OdpowiedzUsuń
  20. Na kosmetykach kompletnie się nie znam, ale piosenka jest super, mam nadzieję że za tydzień dowiesz się że uzyskałaś najlepsze wyniki i z radością rozpoczniesz wakacje ;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Lacoste - touch of sun <- Super rzecz również polecam :)
    Pozdrawiam
    Randaksela
    KLIKNIJ tu a zobaczysz mojego bloga
    Lub TU, tu też możesz =)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta piosenka mimo, ze stara jest swietna Co powiesz na wspolna obserwacje? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno sie odwdziecze ;) Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam Marsy ! :) a piosenka Rihanny jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny post ! Ja bym jeszcze dodała Koktajl truskawkowy ❤

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  25. MARSY I PIOSENKA SĄ CUDOWNE :)
    *********************************************************************************************************************************
    ZAPRASZAM - NOWY! TAK JAK OBIECAŁAM, TROCHĘ PRZEMYŚLEŃ.
    ODKRYWAM DEFINICJĘ DEFINICJI ;) SIEBIE!
    ZNALAZŁABYŚ CHWILĘ NA PRZECZYTANIE MOJEJ NOTKI I WYRAŻENIE SWOJEGO ZDANIA NA JEJ TEMAT? BARDZO MI NA TYM ZALEŻY!

    Mój blog - DEFINICJA SIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  26. nie używałam nigdy żadnych z tych kosmetyków,ale piosnkę kocham!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ten krem pod prysznic z oriflame wygląda superowo!
    ✿ blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Krem Nivea zawsze niezawodny :) <3
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetni ulubieńcy!
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim ulubieńcem są wakacje :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nivea wydaje mi się trochę zbyt gęsty dla mojej tłustej cery, ale mam go w domu, więc może spróbuję.:)

    http://kotoanalityk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetni ulubieńcy! Krem nivea najlepszy :D

    amelia-bloog.blogspot.com Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie to napewno masło orzechowe, którego nie miałam w ustach od kilku meisięcy hhaha(uwielbiam masło orzechowe)
    Ciekawe i przydatne recenzje na temat tych produktów. Zaciekawiło mnie taka dobra opinia na temat tego kremu z nivea. Uważałam tak jak Ty na początku ze to zwykły krem, ale jak mówisz że zmieniłaś o nim zdanie to chyba zacznę go uzywać :D A czy on nawilża skórę twarzy?
    Pozdrawiam! http://victoriaoss.blogspot.com/ B)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta piosenka spodobała mi się dopiero po długim czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. używam często tego żelu pod prysznic :)

    poklikasz w ostatnim poście? http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Piosenka jest świetna :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię marsy! I piosenka też całkiem spoko. Kremik nivea dobry na wszystko :D
    Pozdrawiam, KAMOCIA BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!