niedziela, 5 lipca 2015

Książka pod tytułem


Hej! Tak wiem, od ostatniego posta znowu minęło sporo czasu, no ale trudno, tak jakoś wyszło. Niestety systematyczność nie należy do moich pozytywnych cech. 
Jakiś czas temu napisał do mnie pan Bartek z wydawnictwa Kaktus, z zapytaniem czy chciałabym otrzymać recenzenckie wydanie "Książki pod tytułem". Na początku byłam w szoku, ale z drugiej strony zadowolona. To dla mnie zaszczyt, że mi zaufano i powierzono zrecenzowanie tej książki.


Autorem "Książki..." jest Robert Trojanowski. Egzemplarz zapewne kojarzy Wam się ze znaną już dotąd publikacją Keri Smith - "Zniszcz ten dziennik". Ta wersja jest trochę grubsza, znacznie tańsza oraz (jeśli ktoś nie lubi wysilać się nad zadaniami i kreatywność nie jest jego mocną stroną) łatwiejsza i ciekawsza w wykonaniu. 
W dużej części książka ta związana jest z komputerem i internetem, do czego nawiązują różne zadania. Słowa autora mówią same za siebie:
"To jest dziwna książka (bo nie potrzebuje Wi-Fi do działania). Sam nadajesz jej tytuł. Sam jesteś bohaterem tej książki. Tylko od Ciebie zależy, czy będziesz prawdziwym artystą. A może kreatorem? A może wolisz być wirusem komputerowym? Proszę bardzo... To twoja książka! Wykonuj polecenia i baw się najlepiej, jak potrafisz. Możesz ją ciąć, giąć i miziać palcem, jak ekran swojego smartfona. Pokaż kolegom / koleżankom efekty twoich artystycznych działań. Wrzucaj efekty swoich działań na fejsa, jutuba i tłita! Sprawdź, czy jesteś kreatywny. Czy jesteś pomysłowy. Czy potrafisz się TAKĄ książką bawić. Tylko czy jesteś pewien, że to jest... książka?"
Szczerze mówiąc dopiero teraz wzięłam się ostro za wykonywanie zadań i przyznam, że czas przy nich biegnie strasznie szybko, a same zadania są lekkie i przyjemne, co zachęca do ich zrealizowania.
Jeśli chodzi o mnie to jestem bardzo zadowolona z tej książki, okazała się strzałem w dziesiątkę i znakomitym sposobem na nudę. Jeżeli jeszcze jej nie macie, to gorąco polecam "Książkę pod tytułem" i zachęcam do jej zakupu.


47 komentarzy:

  1. Zadziwiają mnie te książki, w pozytywny sposób oczywiście. Bardzo pomysłowe i kreatywne, ale to chyba nie zabawa dla mnie. Są za to idealne na prezent
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio dużo słyszałam o tej książce, ale mnie nie zainteresowała. Jednak na wakacje jest całkiem dobrym pomysłem :)

    http://lentille-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. moja siostra ma tę książkę i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ktoś jest w domu całe wakacje, to ciekawe zajęcie :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna zabawa z tą książką, ja mam Zniszcz ten dziennik i jest to podobne :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie się zastanawiam czy nie kupić bo dużo osób poleca, ze Zniszcz ten dziennik nie do końca jestem zadowolona :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna recenzja , moze sie skusze na zakup tej książki ;)
    zapraszam do mnie ;)
    http://stachooowiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadam ją :D
    zapraszam do mnie
    http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapowiada się na prawdę ciekawa, "Zniszcz ten dziennik" bardzo mi się podobał, myślę, że ta książka również przypadnie mi do gustu :)
    pozdrawiam!

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowita ksiażka, <a href="www.krystianwojtowicz.pl>www.krystianwojtowicz.pl>www.krystianwojtowicz,pl, dzis nowy wpis, zapraszam do siebie, przy zapisie masz ebooka</a>

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przypomina mi "Zniszcz ten dziennik", nie miałam żadnej z nich, ale może to być ciekawe doświadczenie :) kotoanalityk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje się ciekawie, lepiej niż zniszcz ten dziennik :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  14. Książkę pod tytułem kupiłam pierwszego dnia wakacji. Po tygodniu użytkowania jest bardziej kolorowa. Staram się wykonywać zadania ładnie. Jest idealna na zabicie nudy.
    obdarzonawyobraznia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tą książkę, jest cudowna. Sprzydaje się szczególnie w deszczowe i pochmurne dni :)
    Zapraszam do konkursu: Za poklikanie w linki w tym poście wybiorę 10 osób, których blogi umieszczę w kolejnej notce + 3, które dostaną możliwość zrobienia posta promocyjnego o swoim blogu, który opublikuję u siebie na miesiąc.
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/lucluc-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo spodobała mi się pierwsza część i drugą też planuję kupić;>
    hejka, baardzo zapraszam Cię na mojego bloga -> Mój Blog - klik! <-wszystkie szczere (tzn. zgadzające się z postem) komentarze, i obserwacje oddaje :) ///+mogę prosić o kliknięcie w banner dresslink w pasku bocznym? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Maam tą 'książkę' :D

    http://back-to-reallity-piti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super,że ją dostałaś :);zapraszamy do siebie, niedawno zaczęłyśmy. Może na początek wspólna obserwacja? Daj znać u nas na blogu. Pozdrawiamy cieplo :).
    http://newwstarss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę sobie kupić tą książkę, bo jest przy niej dużo śmiechu i zabawy :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;) http://nataliexbrunette.blogspot.co.uk/2015/07/new-items-from-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysłowe to :)
    http://ominion102.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zastanawiałam się nad kupnem tej książki, mam ,,Zniszcz ten dziennik". :)
    Bardzo ładny wygląd bloga, fajne ze o tym napisałaś. :D
    Zapraszam

    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. To coś podobnego do "Zniszcz ten dziennik" ;D
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta ksiazka ma ciekawe zadania :)

    Moge poprosic o poklikanie w najnowszym poscie?
    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super jest ta książką, chyba ją kupię :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawa ;)
    Zapraszam do mnie, na konkurs na ktorym mozesz wygrac bikini! :)
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba ta książka podobnie jak książki Keri Smith :D Mam nadzieję, że je w końcu gdzieś upoluje, bo u mnie jest z tym problem :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Twórcza książka :). Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Udało ci się w konkursie u mnie na blogu, zostałaś polecona, gratuluję. buziaki ;*
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  29. Zastanawiam się nad ta książką, śmiesznie by było :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jesli tak to zacznij i daj znać u mnie :*
    http://beautyandtheblushh.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  30. ale fajnie, że dostałaś tę książkę, gratuluję wyróżnienia ;*

    I zapraszam Cię na giveaway, wygrywają aż 3 osoby ;)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Super ta książka! Może wspólna obserwacja? Daj znać u nas.Zapraszamy do klikania w linki w ostatnim poście ,będziemy bardzo wdzięczne:) http://fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zamierzam niedługo kupić tą książkę, bo wydaje się fajna :)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te książki są świetne. Są w niej kreatywne zadania.
    Ja jeszcze nie jestem jej posiadaczką.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Książka jest bardzo ciekawa, chyba zdecyduję się ją kupić :)
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja wiem, że jeśli nawet kupiłabym tę książkę, i tak nie wykonałabym pewnie żadnego zadania xD

    Mój Blog - klik! ♥ Zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta książka jest naprawdę świetna
    Pozdrawiam,MadDa
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Też ją mam i bardzo lubię! :)

    Zapraszam na nowy post z pomysłami na udane wakacje! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  38. Ta książka wydaję się naprawdę interesująca.

    Zapraszam do mnie. KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. oo juz druga blogerka która pokazuje tą książkę, musze tez kupic! <3
    zapraszam do mnie http://ka3iafashion.blogspot.com/ jeśli ci się spodoba zaobserwuj, a się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  41. Książka bardzo zachęca, ale jak na razie mam odwyk książkowy, bo czeka na mnie cała sterta to przeczytania :<

    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!