środa, 15 lipca 2015

Strefa Militarna 2015


W zeszły weekend wybrałam się z rodzinką do Podrzecza na Strefę Militarną.
Strefa Militarna to coroczne spotkanie miłośników historii militarnej. Wydarzenie tworzą środowiska zajmujące się odtwórstwem historycznym oraz kolekcjonerzy z całej Polski, a nawet z zagranicy. Organizatorem Zlotu jest Stowarzyszenie Historia Militaris.
Nigdy nie brałam udziału w takim przedsięwzięciu, więc pojechałam tam z czystej ciekawości. Zaskoczyłam się pozytywnie! Nie sądziłam, że takie imprezy przyciągają tłumy z całej Polski. Było mnóstwo atrakcji, zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych. Na arenach odbywały się pokazy broni, sprzętu wojskowego, a nawet rekonstrukcje bitew czy wojen. Poza tym można było zwiedzić cały teren Strefy i pooglądać czołgi, baraki, namioty medyczne oraz różne zabytki związane z I wojną światową i wojskowością. Wydarzenie było bardzo ciekawe, a ja potraktowałam je jako lekcję historii w praktyce. Jeśli kiedyś będziecie mieli możliwość uczestniczenia w takim evencie, to zachęcam, bo można nie tylko dużo zobaczyć, ale też wiele się dowiedzieć.


















POLECAM:

40 komentarzy:

  1. nawet nie wiedziałam, że coś takiego jest...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio byłam na takim *przedstawieniu* tylko z samą bronią noi granatami :).
    Super zdjęcia jak i post :).
    http://dziewczynaodkrywaswiatposwojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega to wszystko wygląda szkoda że odbywa się tak daleko mnie :(
    ale chociaż mogę pooglądać na Twoich zdjęciach :3



    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. łała! Świetne zdjęcia :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe przeżycie chociaz sama bym tam nie pojechała :)


    www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe miejsce, nigdy na takim zlocie nie byłam:)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog, ciekawe podejście do blogowania :).

    Ja zaczynam blogowanie, wesprzesz lajkiem na fanpage? odwdzięczę się czym będziesz chciała :)
    www.loviseta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia. Doskonale uchwycasz na nich momenty. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://youaremyhappyendinghook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post!!
    Zapraszam na swojego bloga i proszę o pomoc w kliknięciach!
    http://thevogueboxx.blogspot.com/2015/07/170715-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe!
    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  12. super blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    WISH LISTA

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! nawet nie wiedziałam, że coś takiego jest :)

    Zapraszam do siebie! : )
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mojej koleżance by się tam spodobało :D
    Nie wiedziałam nawet, że istnieje coś takiego *.*

    zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. W pobliżu mojego miejsca zamieszkania jest jednostka wojskowa, ale nigdy nie byłam na czymś takim. Z chęcią bym się tam udała.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne miejsce, chętnie bym tam pojechała :D
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę powiedzieć tacie, że takie wydarzenie ma miejsce, bo z zawodu jest żołnierzem więc pewnie z chęcią wybrałby się na taki event i może przy okazji zabrałby mnie. Myślę, że to fajny pomysł na spędzenie kreatywnie czasu :)
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne zdjęcia i świetne miejsce ale nie wiem czy bym się tam wybrała :)
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/ - zapraszam, może skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zdjęcia i wygląd bloga :)
    zapraszam do siebie
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Te wybuchy , klimat wojenny naprawdę robią wrażenie .Byłam kiedyś na jednej z rekonstrukcji Bitwy Gorlickiej i do dziś pamiętam jakie to na mnie wrażenie wywarło !
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Dokładnie, jeśli się tym interesujesz, to czemu by tam nie pojechać? :) Na zdjęciach wszystko wygląda świetnie!

    Minimalistyczny- klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Heeey Sweetheart!
    I am Brazilian and I was looking for foreign blogs then I found his own, which by the way is beautiful and certainly I'm already following you.
    It makes me a visit there on my blog, I'll love it!
    Sucess always!
    XOXO *--*

    www.makedamotociclista.blogspot.com.br
    My Instagram: tamiya343
    My Twitter: @ cat_343

    OdpowiedzUsuń
  23. super post ;)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale świetne! :) Chciałam bym kiedyś to zobaczyć *-* Uroczy design bloga ♥
    Pozdrawiam i Zapraszam na nowy post!♥ stay-positive1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny post;) milo czyta się i przegląda twojego bloga:) będe wpadać częściej;)
    zapraszam rowniez do mnie http://styledivision1.blogspot.com/
    pozdrawiam i czekam na kolejne posty;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się jak piszesz, świetny blog! Oczywiście dodaję się do obserwujących :)
    Świetne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie!
    wiktooria-blog (CLICK)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie brałam udziału w takim wydarzeniu, musiało być świetnie! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. No nieźle! Mój tata czasem mnie zabiera na podobne wydarzenia i są naprawdę mega.

    OdpowiedzUsuń
  29. Chciałabym zobaczyć to wydarzenie
    Zapraszam do mnie będzie miło, jeżeli coś po sobie pozostawisz :)
    matany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny wpis ,miło sie Ciebie czyta
    Zapraszam do mniej
    http://spaarklinglights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog! Zapraszam do mnie http://healthyhappylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam, jestem nowa i zapraszam do mnie http://blooondyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!