piątek, 25 grudnia 2015

Nikt na starość nie powinien być sam

Wracam po 4 miesiącach nieobecności w blogosferze, ale czy na stałe? Nie jestem w stanie się określić, nie jest to zależne ode mnie. Dlaczego mnie nie było?
Dostałam się do wymarzonego liceum i we wrześniu rozpoczęłam w nim naukę w klasie o profilu biologiczno - chemicznym. Moje liceum jest jednym z najlepszych w województwie, a sam biolchem jest najtrudniejszą klasą w tej szkole. Mam bardzo dużo nauki, zero czasu wolnego i czasu na odpoczynek, nawet weekendy mam zajęte. A jeśli już znajdę chwilkę czasu, to spędzam go albo z rodziną, albo na śnie, bo niestety, ale ta szkoła bardzo wymęcza fizycznie. Mimo to nie narzekam, bo lepszej szkoły nie mogłam sobie wymarzyć. Moim postanowieniem noworocznym jest znalezienie, choć godzinki w tygodniu, by tutaj zajrzeć i coś napisać, zobaczymy czy temu podołam.

(Zdjęcia pochodzą z okresu wakacji)

Jako że mamy okres Świąt Bożego Narodzenia, to warto wspomnieć o tym, by nikt nie był w ten czas samotny, a w szczególności ludzie starsi. Nie tylko w okresie świątecznym, ale także w codzienności. Nie pozwólmy, by ktokolwiek był sam. Zadbajmy o to, żeby nikt nie czuł się samotny, ale żeby poczuł się potrzebny i wartościowy, bo każdy na to zasługuje.
Przy okazji chciałam Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia świąteczne. Byście spędzili je w gronie najbliższych, byście mieli wokół siebie życzliwych ludzi. Życzę Wam dużo zdrowia, szczęścia, pogody ducha, spełnienia najskrytszych marzeń, szalonego Sylwestra i szczęśliwego nowego roku, by był lepszy niż poprzedni! :*



 

39 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, że po 4 miesiącach
    wróciłaś do blogowania ja też miałam trochę przerwy niedawno.
    Ale to był tylko miesiąc.
    http://spam2506.blogspot.com/2015/12/pomysy-na-prezenty.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to napisałaś! Wesołych Świąt i wszystkiego co najlepsze! :)

    Zapraszam na nowy post po małej przerwie!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  3. To przede wszystkim życzę Ci powodzenia, żebyś dała radę podołać i nie zostawiaj nas ;)
    Pozdrawiam!
    P.S.:Spóźnione, najlepsze życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt!
    Obyś znalazła czas na bloga :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci powodzenia w nowej szkole! :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie napisany post, aż chce się czytać. Do tego świetne zdjęcia.
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Jeśli tak daj znać u mnie ;)
    Pozdrawiam!
    stasiakmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uważam, że nikt na starość nie powinien być sam! Każdemu z nas należy się szacunek i opieka kiedy będziemy starsi.
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Samotność bez względu na wiek jest okropna, zawsze powinniśmy mieć czas dla kogoś, kto nie ma przy sobie wielu osób, spędza dużo czasu samotnie, ta osoba z pewnością się ucieszy :) Szczęścia w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję, postaraj się jednak jakoś wygospodarować czas na prowadzenie bloga :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne zdjecia! Az zatesknilo mi sie za sloncem....

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, że dostałaś się do najlepszego liceum. :) Bardzo dobrze Cię rozumiem, jestem w klasie maturalnej i przez jakiś czas sama w ogóle nie byłam dostępna w blogosferze. Życzę powodzenia! ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. szczęśliwego nowego roku :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Więc tylko sukc esów w szkole! Wszytkiego dobrego!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, że wróciłaś! Też jestem w pierwszej klasie liceum na profilu biologiczno-chemicznym i wiem, że nauka i ogrom obowiązków potrafią wymęczyć :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne zdjęcia :)

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. powodzonka w szkole jak i w blogowaniu!
    http://thiefclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tobie również życzę szczęśliwego nowego roku 2016.Życzę ci żebyś została na blogu na stałe i żeby przyniósł ci on radość :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post i śliczne zdjęcia! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam zamiar w tym roku wybrać jedną z lepszych szkół w Warszawie i iść na biol-chem :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy post. :)
    Zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć tą chwilkę czasu! Ja także chodzę do jednej z lepszych szkół w województwie, a poza tym chodzę także do szkoły baletowej, co pochłania mi niewyobrażalne ilości czasu.
    Na szczęście jestem w stanie choć chwilkę odpocząć od codziennych obowiązków. Mam nadzieję, że Tobie też się uda!

    ♥YOZiZIRA.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest mi ogromnie smutno, gdy widzę samotnych ludzi, którzy nie mają rodziny, a przede wszystkim nie mają do kogo się odezwać.
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia w powrocie tutaj :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawie

    zapraszam, zaczynam http://gabrieleev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też jestem w wymarzonej szkole, piątka :D

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie napisane!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zgadzam się w 100% z tytułem postu ! :)
    swoimi zdjęciami przypomniałaś mi ukochane lato ! <3

    http://memyselfandclothespl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia, masz bardzo ładne nogi :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  29. oby ci się udało znaleźć się to godzinkę dziennie ! :D
    stay-possitive.blogspot.com
    Klikniesz w serduszko?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Współcuje ci, że masz mało wolnego czasu ale jednocześnie gratuluje dostania się do najlepszego liceum w wojewódzctwie :D
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ojej ten brak czasu.... znam to ;) świetny post całkowicie się z Tobą zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Życzę więcej wolnego czasu aby odetchnąć :)
    Patrząc na te zdjęcia tęsknię za latem :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie, że dostałaś się tam gdzie chciałaś ;) Powodzenia w szkole i w wygospodarowaniu czasu wolnego :))

    OdpowiedzUsuń
  34. super zdjecia, inspirujące:) zapraszam tez do mnie na www.lipsonheels.pl

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!