wtorek, 19 stycznia 2016

More important songs now ♬ ♫ ♪


Muzyka gra ważną rolę w życiu każdego z nas. Chyba nie ma takiej osoby, która nie lubi słuchać muzyki, nie wiem jak Wy, ale ja takiej nie znam. Jedni słuchają muzyki, drudzy grają na instrumentach, a jeszcze inni śpiewają. Ja zaliczam się do tej pierwszej grupy, nie zostałam obdarzona talentami muzycznymi i wokalnymi.
Każdy z nas ma swoje ulubione gatunki, ulubione piosenki, ale każdy z nas ma też utwory, które z różnych powodów są ważne bądź najważniejsze w życiu. Ja też takie mam i chciałabym Wam przedstawić te najważniejsze na ten moment. Z góry uprzedzam, że są to m.in. ballady i ogólnie trochę przytłaczające kawałki, ale ja po prostu słucham takiej muzyki, ona poprawia mi humor i daje motywację!



















Daria Szwed Photography

Macie jakieś ważne piosenki?

28 komentarzy:

  1. 1, 2 i 3 piosenka ♥

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzyka towarzyszy nam każdego dnia. Oczywiście mam piosenki, które są dla mnie ważne i odpowiednio na mnie działają ^^ Z tych Twoich znam tylko trzy :)
    http://anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam human, słuchałabym tej sukienki w kółko i w kółko <3

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją najważniejszą piosenką jest Rude Boy Rihanny :)
    Pozdrawiam zapraszam do mnie
    http://photo-aw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Łzy - Kiedy nie ma w nas miłości ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Co lubię słuchać? Hmmm... Między innymi kocham Sun goes down, Vandaag i Nobody to love. Wszystkie mają piękne słowa. Z tych co wymieniłaś znam niestety tylko Hero. Muszę nadrobić te zaległości. A tak z innej beczki. Piękny masz blog, perfekcyjnie dobrałaś barwy :) Tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super wyglądają te lampki :DD mega pomysl :) i piosenkii tez spoczkoo :D bezczel najlepszy <3
    zapraszam do mnie :) www.marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że muzyka jest ważna i czasem jakaś piosenka wpadnie nam w ucho i gdy ją usłyszymy, przywołuje wspomnienia. Ja osobiście uwielbiam słuchać Lany Del Rey, lubię jej głos i piosenki, uspokajają mnie i dają jakąś motywację :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niektore piosenki maja wlasnie glebokie przeslanie, nie tylko fajne brzmienie.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest kilka takich piosenek, które kojarzą mi się z danymi momentami w życiu. Też nie znam osoby, która nie słuchałaby muzyki :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. chetnie posłucham kilku propozycji :)

    Kochana mam prośbę... czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/lista-zyczen-czyli-wpado-mi-w-oko-z.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczo z tymi światełkami :)
    Mam co słuchać, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do niektórych piosenek mam sentyment ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla nas wielkie znaczenie mają piosenki: "Start of time" i "Wheres my love" *-* Świetna lista, na pewno przesłuchamy ^^

    TMblackandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację muzyka odgrywa ważną rolę w życiu chyba każdego... po muzyce jaką ktoś słucha czasami można dowiedzieć się więcej niż po słowach, które mówi ;)
    piosenka 2 i 4 *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. super zdjęcia z tymi światełkami

    OdpowiedzUsuń
  17. Say Something :)

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia! Uwielbiam takie oświetlenie :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM
    Życzę miłego wieczoru!
    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjecia, zaraz posłucham tych piosenek któych nie znam ;)
    ale większośc znam i lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. pewnie, że mam ! I to dość sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam wiele piosenek dla mnie ważnych :) Ale jedna szczególnie :D Dzięki niej poznałam swoją 13 :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Paputeq 

     
     

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!