niedziela, 12 czerwca 2016

Dzień Taty!

Wracam! Wracam po pół roku nieobecności. Szkoła się kończy, nauka już dobiegła końca, oceny wystawione! Wakacje! Ale nie o tym dzisiaj...


Wielkimi krokami zbliża się święto naszych Tatusiów! Co wiąże się z tym, że wypadałoby się zaopatrzyć w upominki dla nich. Ja już to zrobiłam. Podziękujmy naszym Tatom za to, że są, że się nami opiekują, że nas kochają. 



Mój tato jest największym maniakiem kawy jakiego znam, dlatego też postawiłam na kubek z "Kocham Cię" i moim podpisem. Dodatkowo wybrałam jeszcze brązowy, skórzany portfel z jego inicjałami.



 klik

Prezenty tacie już wręczyłam i bardzo się ucieszył z niespodzianki! A paczkę zamówiłam u MyGiftDna. Znajdziecie tam przeróżne, personalizowane, upominki na każdą okazję. Firma jest bardzo rzetelna. Paczka przyszła genialnie zapakowana, a przede wszystkim dobrze zabezpieczona. Wszystko oceniam na plus i szczerze mogę Wam polecić zakupy na tej stronce! :)
Więcej upominków znajdziecie tutaj.


Pamiętajmy o okazywaniu wdzięczności i miłości naszym tatom nie tylko 23 czerwca, w ich dzień, ale przy każdej możliwej okazji!

26 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kubek ! :D
    Ja osobiście kupiłam wędkę, ponieważ jest zapalonym wędkarzem :P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie >KLIK<,Paputeq 

     
     

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubek jeszcze z dedykacją zawsze jest dobry na prezent a portfel tez się przyda -pamiętajmy o dniu ojca :) super prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poszukuję prezentu z tematyką związaną z II wojną światową - mój tata jest zagorzałym fanem :D

    https://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nic nie kupiłam ale to się niedługo zmieni bo mam wszystko zaplanowane :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś podobny wygląd bloga! :)
    Swietna niespodzianka dla Taty!:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubek jest świetny :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę bardzo fajne prezenty na Dzień Taty ^^ Kubek jest świetny :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tę stronkę. Zawsze przychodzi mi z pomocą jeśli chodzi o upominki :D Bardzo fajne prezenty!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne prezenty :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezent na lata :) świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny kubek :)
    Idealny na prezent :)
    Zapraszam:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy kubek, tak to prawda, powinniśmy okazywać sobie nawzajem uczucia.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne prezenty, rzeczy od ukochanych osób, które używamy każdego dnia. :)

    Zachęcam do obejrzenia mojej nowej sesji! http://paulinachylinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny prezent, tata pewnie się ucieszył co?
    Racja, powinno się nie tylko w święta pokazywać naszym tatom jak bardzo ich kochamy:) http://mluucyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Okazać jeżeli na to zasługują.
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super prezenty, pierwszy raz widzę portfel z czyimiś inicjałami ! Tacie na pewno wszystko musiało się bardzo spodobać ! W pełni się z tb zgadzam tacie jak i mamie oraz dziadkom powinno sie okazywac miłość jak najczęściej sie da
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny prezent!
    Zawsze powinniśmy okazywać uczucia naszym tatom, w końcu nas wychowali! :)
    zapraszam! : http://mysi-kat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello! I just discovered your blog and I love it! I just started following you on GFC,#242, please follow back so we can keep in touch and keep supporting eachother!
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny pomysł na posta!
    Cudowny kubek ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie, że w ogóle wróciłaś po takiej przerwie, wiele blogerek, by już odpuściło. Co do dnia taty, to swojemu kupiłam czekoladki z Lindora, zrobiłam kartkę i postawiłam piwo przy meczu. Ucieszył się. To mały drobiazg, a przecież tyle im zawdzięczamy.

    odrobinaciepla.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny ten kubeczek, przydałby mi się też takie duży bo także jestem maniaczka kawy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękne zdjęcia :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Elegancki, z klasą, a zarazem megapraktyczny prezent:)
    Pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!