środa, 29 czerwca 2016

Teraz trzeba się skupić na jednym. Na tym, do czego się urodziłem.



Każdy z nas urodził się z jakimś powołaniem. Każdy z nas ma jakiś cel do wykonania. Każdy z nas ma coś do zrobienia na świecie. Każdy jest potrzebny i wyjątkowy. Nie ma ludzi niezastąpionych.
Zamiast robić coś niepotrzebnego, zróbmy to, do czego nas powołano, to co nam wychodzi najlepiej. Śpiewajmy, malujmy, piszmy książki, komponujmy, podróżujmy, uprawiajmy sport. To wszystko jest ważne. Skupmy się na jednym: na tym, do czego się urodziliśmy. Tylko to gwarantuje nam sukces! Nie słuchajmy ludzi, bo ludzie gadali, gadają i gadać będą. Oni jedynie nam utrudnią naszą pracę i wędrówkę do celu. Dla jednych powołaniem będzie medycyna, dla drugich prawo, a dla jeszcze innych powołanie duchowe. Wykorzystajmy tę chwilę, ten dzień jak najlepiej. Właśnie tak, zacznijmy już od dzisiaj, a efekty przyjdą szybciej.













26 komentarzy:

  1. Każdy z nas się właśnie po co urodził, ma swoje cele w życiu...a ilu z nas ich nie realizuje przez zazdrość i zawiść ludzi :/


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze się skupiałam na przedmiotach humanistycznych i o nie dbałam najbardziej, jeśli chodzi o przyszłe wykształcenie, a okazało się, że idąc do gimnazjum lepiej poszły mi przedmioty ścisłe i nie marnowałam czasu tylko czekałam co bardziej mi się podoba, teraz swoją przyszłość chcę wiązać z farmacją, a czy się to uda na 100%, zobaczymy :)
    Bardzo ładne zdjęcia ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! <3
    To prawda, że każdy ma inny cel w życiu, jest do czego innego przeznaczony!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nigdy na to tak nie patrzałam. Nie myślałam o tym, że każdy ma swój cel. Ja na pewno swój odnajdę. Jednak myślę, ze nie teraz.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look! widać ,że jesteś sobą w 100%, tak trzymaj!
    pozdrawiam :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie napisane! Najważniejsze jest to, żeby realizować wyznaczone cele, spełniać marzenia i nigdy się nie poddawać :) Świetna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia. Super blog, obserwuję.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Magda, świetny oraz bardzo prawdziwy post. To prawda, że powinniśmy robić to co wychodzi nam najlepiej i nie przejmować się przy tym opinią ludzi.
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem na twoim blogu pierwszy i na pewno nie ostatni raz :) Super piszesz i świetne foty :))

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, powinniśmy podążać za tym, co czujemy, za sercem, a nie robić to, co chcą od nas inni!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie gdzie stoisz na palcach, jest świetne!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna kurteczka :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo motywujący post :) każdy powinien się do tego zastosować, trzeba robić swoje nie patrząc na innych :) super zdjęcia, cudo stylizacja :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ludzie tak jak napisałaś zawsze gadali i gadać będą, dlatego też nie powinniśmy się zbytnio przejmować ich opinią. Trzeba skrupulatnie dążyć do wyznaczonych celów ^^ Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz, świetna kurtka :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia! :)
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki :*
    ZAPRASZAM NA BLOGA-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo wartościowy post, dający dużo do myślenia, w życiu ważne jest aby spełniać marzenia, realizować zaplanowane cele, a w tym wszystkim nigdy się nie poddawać ;)

    ♥♥♥
    Zapraszam do mnie
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektórzy czasami bardzo długo nie odkrywają swoje powołania, a pewnego dnia się budzą i odkrywają, ze nie robią tego, co tak naprawdę ich kręci. Słuchają zbyt bardzo innych, boja się postąpić trochę inaczej niż cała reszta społeczeństwa. Nie wiedzą, co mogą powiedzieć inii i czy im samym się powiedzie. Strach kieruje czasami życiem zbyt mocno.
    Ładna stylizacja :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. przepieknie wygladasz:) najbardziej z calej stylizacji podoba mi sie twoja kurteczka

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz cudowne włosy!
    Moim celem jest hmmm jeszcze niestety tego nie wiem.

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dokładnie tak! A zdjęcia bardzo ładnie, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znalzienie 'tych właściwych osób' może zająć bardzo długo, ale warto poświecić ten czas na stworzenie znajomości, które będą oparte na wzajemnym szacunku i zrozumieniu.
    Hardkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!