niedziela, 3 lipca 2016

Ludzie potrzebują ludzi - jesteśmy w tym razem.


Często się zdarza, że nie mamy odwagi, by przyznać się do błędu, by komukolwiek się zwierzyć. Powoduje to, że zamykamy się w sobie, zła energia i tłumienie w sobie różnych rzeczy sprawia, że stajemy się obcy nie tylko dla innych, ale i dla samych siebie. Jednak w końcu przychodzi taki moment, gdy uwalniamy swoje emocje, ale obok nas nie będzie już nikogo. Zostaniemy sami, a samotność często doprowadza do depresji i różnych zachowań aspołecznych. 
Prawda jest taka, że każdy z nas lubi chwile samotności, każdy z nas tego potrzebuje, ale musimy pamiętać, że każdy z nas potrzebuje miłości i towarzystwa innych osób.
Rozejrzyjcie się dookoła siebie. Wszyscy mamy grono osób, na których nam zależy i którym zależy na nas, osób, którzy są gotowi, by nieść nam pomoc i zawsze wysłuchać. Doceńmy to, póki nie jest zbyt późno.
Odezwijcie się też do najbliższych osób, z którymi urwał Wam się kontakt, i odbudujcie Wasze relacje. Poczujecie się lepiej, gwarantuję Wam to!











29 komentarzy:

  1. A ja się totalnie nie zgadzam :)
    Jestem typem samotnika i uważam, że ludzie to najgorsza istota na tej ziemi :) Takie dwulicowe suki z rasy ludzkiej, nie myślimy o nikim, tylko o sobie :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, w końcu każdy z nas potrzebuję ludzi do życia, bo inaczej staje się samotny, takie życie traci sens, nie ma się nawet do kogo zwrócić o pomoc ;)

    ♥♥♥
    Zapraszam do siebie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż to za życie bez kogoś bliskiego, bez przyjaciół?
    Bardzo mądry post ;)


    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie potrafię odnawiać kontaktów, więc niestety nie mam wielu znajomych ;/
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;)

    >> LAST DREAM BY ME <<<
    Pozdrawiam!♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wcale nie lubię samotności. Nawet w najgorszych chwilach lubię mieć przy sobie kogoś bliskiego. Jestem bardzo uczuciowa :) świetne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie zawsze jest łatwo odbudować stare relacje. Często gęsto towarzystwo się rozjeżdża. Kończą się wspólne tematy i sytuacje i trudno to posklejać na nowo. Ale jestem tego zdania, że mimo wszystko warto próbować :)


    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie najważniejszą osobą jest mój chłopak :)

    www.zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie :) super mieć najlepszą przyjaciółkę na którą można ZAWSZE liczyć :)

    zapraszam do siebie po szczyptę inspiracji >>>>> https://alekli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ogromne szczęście, że mam w swoim życiu osobę, którą traktuje jak siostrę :)

    tworczo-pisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. E tam, samotnicy też dają radę ! :D, Ale fajnie patrzy się na takie przyjaźnie :)

    Pozdrowionka
    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjaciółmi zawsze najlepsze zdjęcia :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadza się ludzie potrzebują przyjaciół, znajomych, bratniej duszy.
    Ja nie lubię samotności, być zdana na siebie, wiele razy się o tym przekonałam jak to jest.
    Najlepiej mieć wokół siebie ludzi, którzy akceptują Cię taką jaką jesteś i, którym możesz powiedzieć prawie wszystko!
    Piękne zdjęcia! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. mądrze napisałaś oraz śliczne zdjęcia!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy potrzebuje drugiej osoby, jest to jedna z podstawowych potrzeb człowieka - życie we wspólnoscie i poczucie przynależności :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sam Lovecraft- samotnik z Providence pisał w jednych ze swoich opowiadań, że do całkowitej samotności "nie jest [...] zdolna żadna żywa istota". Jesteśmy zwierzętami stadnymi jakkolwiek źle to nie zabrzmi i czasami coś w nas pęka. Z biegiem lat rozwijają się u nas nawyki i dostrzegam to w ludziach, że niektórzy po prostu muszą się wygadać, a inni nabyli lepszy bądź gorszy nawyk tłumienia tego w sobie. Jestem jednak zdania, że filozofia arystotelejskiego złotego środka jest najlepszą z dróg.

    Zapraszam do mnie <KLIK>


    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mądry post :) śliczne zdjęcia, macie cudowne włosy <3 dziewczyna ubrana na czarno jest piękna :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* na pewno się odwdzięcze <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja często upieram się przy swoim zdaniu nawet wtedy kiedy nie mam racji :D Urocze zdjęcia!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! Jesteście bardzo pozytywne. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje życie bez przyjaciół byłoby nudniejsze niż codziennie życie w szkole;p

    OdpowiedzUsuń
  21. często jest własnie tak jak opisałaś - ludzie się zamykają, nie chcą się zwierzać, a przecież potrzebujemy drugiego człowieka.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. Warto mieć przy sobie kogoś bliskiego, śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. samotność? to nie dla mnie, może kiedyś ale teraz jak jestem sama to mi źle! :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia!
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. widać ,że dużo pracy wkładasz w swojego bloga, dlatego życzę Tobie abyś osiągnęła sukces :)
    super wpis :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jejku jakie śliczne macie włosy :')
    http://treamicii.blogspot.com/2016/07/jak-aktywnie-spedzic-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  27. może i racja. Ale faktycznie, to ciężka sprawa

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne fotki :P melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!