poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Secrets on my blog


Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga prowadzę od 4 lutego 2013 roku, czyli prawie 3,5 roku. Posty publikuję wtedy, gdy mam czas. Jestem w liceum, gdzie trzeba dużo się uczyć i niestety nie mam zbytnio czasu na zdjęcia i pisanie nowych postów.

Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Na bloga zaglądam przynajmniej raz dziennie, a w jakiej kolejności to zależy, różnie z tym bywa.

Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Tak, większość moich znajomych czyta mojego bloga.

Posty, jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?
Preferuję stylizacje, haule, posty o podróżach.

Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Tak, zazdroszczę im motywacji, czasu na bloga i umiejętności pozowania do zdjęć.

Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Raczej nie. Jedynie sugeruję się opinią, gdy mam dylemat który kosmetyk wybrać.

Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Zmienił się mój styl, zaczęłam uważać, co ubieram. To jest chyba najważniejsza dla mnie zmiana.

Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Z głowy! Inspirują mnie proste sytuacje z życia wzięte, książki, poradniki, czasopisma, piosenki, a nawet filmy.

Czy miałaś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
Żeby usunąć to nie, ale kryzys miałam. W przeciągu ostatnich 10 miesięcy napisałam jedynie 2-3 posty, ze względu na brak czasu. Teraz chcę to nadrobić.

Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Szata graficzna - nieschludny i nieprzejrzysty design z wieloma niepotrzebnymi dodatkami. Posty lifestylowe - co robiłam, co zjadłam na obiad i kiedy wstałam. Nadużywanie emotikon i błędy ortograficzne.

Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, aby móc go zrecenzować na swoim blogu?
Nie, kupuję kosmetyki tylko dla własnego użytku. Nie potrafię recenzować kosmetyków.

Kto robi Ci zdjęcia na bloga?
Kuzynka, brat lub przyjaciółki.

Ile zajmuje Ci przygotowanie posta?
To zależy od tematu posta i od zdjęć. Nie ma na to jednej reguły. 

Jak przerabiasz zdjęcia?
Nie znam się na obróbce, więc staram się za dużo nie kombinować, żeby nie przesadzić. Natomiast jeśli zdjęcia robi mi przyjaciółka, to ona mi je przerabia.








A jakie sekrety skrywa Wasz blog?

26 komentarzy:

  1. hmmm, dla mnie takze jedna z najwazniejszych rzeczy na blogu jest wlasnie jego przejrzystosc, jego szata graficzna ;) czasami sama miewam taki czas, gdy po prostu za nic nie moge sie zabrac za napisanie wpisu, a mysle ze teraz nie bedzi latwiej- a nawet i trduniej, ze wzgledu na to, ze czas juz do szkoly;)
    pozdrawiam kochana!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tak, mnie też mega to denerwuje w innych blogerkach, jednak poza tym, wkurza mnie także pisanie bloga dla współprac i komentowanie innym w sposób ''fajny post, zapraszam do mnie''... To jest żałosne.. Bardzo ładne zdjęcie ♥

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero zaczynam :)

    blackeley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjęcia;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia i fajne odpowiedzi. Sporo czasu już prowadzisz bloga, podziwiam cię ! :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wonderful :)
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteśmy podobne :)
    Mnie jeszcze denerwuje ,,chamska reklama", typu
    ,,Świetny post, może obs za obs? Zapraszam do mnie ♥♥♥", kurczę, to naprawdę wkurza.

    http://rita-wita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne odpowiedzi i śliczne zdjęcia :)

    Zapraszam na mojego:
    - Bloga KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM
    - Instagrama
    - Fanpage'a

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy post i fajne zdjęcia :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiło mnie trzecie zdjęcie, można z niego jeszcze coś wyciągnąć :D
    Powodzenia w tym roku (blog, nauka, liceum itp-dużo tego haha ^ ^) :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Eh ja chciałabym jeszcze poprawić wygląd mojego bloga, ale nie wszystko mi wychodzi.:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Mistrzowskie zdjęcia :)
    **************************************************************************
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK
    Mogłabym poprosić o 5 klików? Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc :)

    1. KLIK
    2. KLIK
    3. KLIK
    4. KLIK
    5. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Super notka, bardzo ciekawa z wieloma informacjami, lubię takie notatki 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, podziwiam cię za wytrwałość - 3,5 roku na naprawdę "kupa" czasu. Jeśli chodzi o nieestetyczne wyglądy blogów, to też mnie to denerwuje. Wiadomo - liczy się treść posta, ale chyba przyjemniej się czyta, gdy wygląd bloga jest schludny i przejrzysty.
    Śliczny blog.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam jednak trochę odwrotną sytuację, bo o moim blogu ze znajomych wiedzą tylko nieliczni.
    rGratuluję tak długiego stażu w prowadzeniu strony i życzę powodzenia! :)


    Pozdrawiam cieplutko Karolina : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim największym sekretem jeżeli chodzi o bloga jest to, że miałam już ich pełno. Po jakimś zawsze rezygnowałam, ponieważ miałam za dużo obowiązków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł na post :) Piękne zdjęcia, rób je dalej bo są super :)

    nataliakaczmarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe odpowiedzi no i mega zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prowadzisz ciekawego bloga, bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, można znaleźć w nich wiele inspiracji.
    Oby tak dalej!
    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. każdy miewa jakiś kryzys ;) cudowne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz, odpowiadam na obserwację xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również najwięcej inspiracji czerpię z mojej głowy :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna notka, ja bloga też prowadzę od 2o13! a kryzys to chyba każda/y przeżył jednak podziwiam to jak niektórzy mają motywacje, ładne zdjęcia też zwracają uwagę, a twoje bardzo mi się spodobały więc będę wpadać częściej więc obserwuje :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Doskonale Cię rozumiem z tym brakiem czasu sama pracuje i jeszcze się uczę :) a gdzie tu czas na zdjęcia, posty i bloga :) trzeba jakoś sobie radzić .. pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia i miły do czytania post

    wirtualniewalniety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!