niedziela, 18 września 2016

Książka pod tytułem & Milion psów

Hejka! Szkoła zaczęła się już na dobre. Myślę, że wielu z nas już się przyzwyczaiło do wstawania przed siódmą, a nawet wcześniej. Jednak nie o tym dzisiaj.
Chcę Wam przedstawić dwie książki, które otrzymałam od wydawnictwa Kaktus. Dostałam je w wakacje, ale wtedy nie mogłam napisać postu, nie miałam takiej możliwości z powodów zdrowotnych. Robię to dzisiaj, z myślą, że nigdy nie jest za późno!


Książka pod tytułem. Tom 4.


"Książka pod tytułem tom 4 to paszport do świata wyobraźni. Wypełniając zadania w książce, przekraczasz granice swojego świata i przechodzisz przez Tajemniczą Bramę do... FAFIKOWA!"

Nie miałam okazji wykonać żadnego zadania z tej książki, bo, tak jak wyżej wspomniałam, w wakacje nie mogłam, a teraz powrót do szkoły, który również mi to uniemożliwił. Przeglądając tę książkę, napotkałam się na wiele fajnych, kreatywnych zadanek.



Milion psów


Na tę książkę czekałam najbardziej! Jest to kolejna propozycja antystresowych kolorowanek... z psami w roli głównej! A że stresu mam dużo, to kolorowanka bardzo mi się przyda.



28 komentarzy:

  1. Świetne książki. Ja mam książkę bez tytułu bodajże tom 2 i jakoś nie za przypadła mi do gustu :)
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna książka! pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam inne książki tego wydawnictwa i są genialne :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobają mi się ksiązki z seri ksiązka bez tytułu, czy zniszcz ten dziennik.

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga, nowy wpis :)
    klik ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog i książka :) Zapraszam do siebie www.roksanary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Książkę pod tytułem znałam, ale milion psów nie! W końcu coś nowego :D

    Zapraszam do obserwacji♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM-klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne książki. Powodzenia w wypełnianiu :D
    aparacikxxl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszą ksiązkę bardzo lubię ja i mój bratanek :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Aww uwielbiam takie ksiażki :D świetny post! Obserwuje i zapraszam do mnie ^^

    behappybyib.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tych książek, czasami kupuję kolorowanki i spędzam mnóstwo czasu kolorując :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjecia i super blog!
    .
    .
    Jeśli spodoba Ci się mój blog i go zaobserwowałaś to napisz a ja się odwdzięcze !
    Zapraszam siforthestyle.blogspot.com
    Mój kanał na YT https://www.youtube.com/watch?v=VhhbGKupWmU

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja szczerze mówiąc mam zniszcz ten dziennik,który ledwo zaczełam.Jakoś nie mam do tego motywacji ;)

    http://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz te antystresowe kolorowanki zdecydowanie górują. Rzeczywiście w książce jest wiele ciekawych zadań. :)

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ksiazkę pod tytułem :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy wcześniej nie słyszałam o niej, interesująca :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam książki pod tytułem, ale zadania są naprawdę ciekawe. :)
    http://pallaisse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam te książki z kolorowankami. Szczególnie przydają się na nudnych lekcjach xd

    Będę wdzięczna za poklikanie w linki u mnie :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. super książki :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Książka prezentuje się genialnie - na pewno jej wypełnianie to sama przyjemność ;)

    to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ciekawie sie prezentuje! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądają ciekawie :D

    http://notatkiemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!