poniedziałek, 3 października 2016

Pięknie umierać i pięknie żyć.


Założę się, że każdy z nas (a z pewnością większość) przeczytał "Kamienie na szaniec". To właśnie w tej książce znajdziemy jedną z najpiękniejszych sentencji: Pięknie umierać i pięknie żyć.
No właśnie, wydaje się proste, nie? Będziemy żyć pięknie, to i umrzemy pięknie!
Bo co tak naprawdę znaczy pięknie żyć? Żyć zgodnie z własnymi zasadami, według wartości, które obraliśmy. Człowiek pięknie żyjący to człowiek podążający za marzeniami i spełniający je, człowiek obierający cele, człowiek, który robi to, co kocha, człowiek doceniający to, co ma. A co nam pomaga pięknie żyć? Ludzie, których kochamy, piękno natury, pasja, motywacja. Jeżeli będziemy w ten sposób szli przez życie, to u jego kresu stwierdzimy, że nasze życie było piękne. A wtedy będzie czekała na nas już tylko piękna śmierć. I nie będzie inaczej.





t-shirt - sinsay/shoes - adidas

47 komentarzy:

  1. Kamienie na szaniec oczywiście, że przeczytałam. Bardzo lubię te książkę i znam ową sentencję, którą przytoczyłaś w poście. Zdjęcia świetne, super wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten cytat, śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy! Bardziej lubie Shakespeare, ale sentencja faktycznie świetna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, ciekawy post :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post. Wydaje mi się, że żyję pięknie. :D
    pallaisse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamienie na szaniec to bardzo mądra lektura :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamietam jak przerabialismy 'Kamienie na Szaniec' w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten temat na rozprawce w jednym z zadań.Bardzo podobała mi się ta lektura.
    Przepraszam że tak odbiegnę od tematu ale ile zapuszczałaś włosy? :D
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie zapuszczam od urodzenia, ale już 3-4 razy podcinałam. Ostatnie podcięcie miałam w czerwcu do biustu ;)

      Usuń
  9. ciekawe zagadnienie ;) ps. piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post i świetnie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://klaudiasromek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. dokładnie! dlatego chcę przeżyć moje życie jak najlepiej :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz racje, ale trudno niestety jest tak życ :) Piękna sceneria :)
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tekst mega mi się podoba. Ja akurat nie czytałam tej książki. Myślę, że i ja jestem takim człowiekiem :)
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW piękne włosy ;).
    Życie trzeba przeżyć jak najlepiej,i ja tak właśnie Robie ;)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. WoW masz piękne włosy, takie długie! :)


    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najważniejsze jest to, żeby żyć tak aby w momencie śmierci być z siebie w stu procentach dumnym :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cytat piękny i choć ciężko jest pięknie żyć to trzeba się starać to robić :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. To, czy będziemy mieli piękne życie zależy tylko i wyłącznie od nas samych :)
    Pozdrawiam!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny wpis.
    Cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ważne to zyć w zgodzie z samym sobą :)

    Super zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  21. masz tak piekne dlugie wlosy ♥

    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeeej, nie sądziłam, że jeszcze ktoś wynosi coś wartościowego z lektur szkolnych ;)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytałam tę książkę i polecam każdemu :) Daje wiele do myślenia i zmienia pogląd.
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszczę wszystkim, którzy potrafią pięknie żyć. ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. cudownie wyglądasz :)
    piękne zdjęcia, widać ,że masz dużo pomysłów na bloga. Podoba mi się to <3
    czekam na więcej!!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dobry temat do napisania posta, ten cytat utkwił mi w pamięci ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Świetne włosy!
    best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  28. aleee dlugie wlosy <3
    w lekturach jest tyle swietnych cytatow, bardzo lubilam czytac! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. You have a beautiful blog!
    Have a good new week!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  30. ale masz fajne włosy :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy temat do poruszenia, dobrze napisany post. Kamienie na szaniec czytałam już dość dawno, jednak jest to pozycja obowiązkowa. Pozdrawiam!

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuję bardzo za miłe słowa <3

    OdpowiedzUsuń
  33. zazdroszczę włosów, super zdjecia :D
    Pozdrawiam♥

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super włosy!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Oczywiście przeczytane :D Cytat jest piękny :)
    Masz śliczne, długie włosy *.*
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne i gęste masz włosy!

    OdpowiedzUsuń
  37. Twoje włosy wyglądają rewelacyjnie! Piękny tekst :* Obserwuję!

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna stylizacja!
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo spodobała mi się ta notka i cały blog :)
    Obserwacja za obserwację? :))
    kreatywnyblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!