środa, 2 listopada 2016

Wyjedźmy gdzieś!


http://www.livewellhomes.net/content/homeowner-guide-summer-energy-saving-tips

 Mimo że mamy już dwa miesiące po wakacjach, a następne dopiero za 7 miesięcy, to nic nie stoi na przeszkodzie, by podróżować.
Chyba każdy z nas ma czasem takie chwile, kiedy chciałby wyjechać, zmienić miejsce, coś odświeżyć. Zostawić wszystkie swoje sprawy daleko za sobą, w domu i wyruszyć w cudowną, pełną przygód wyprawę...
 Moim marzeniem są trzy przecudowne miejsca: USA, Toskania we Włoszech i Malediwy!
W Stanach przyciąga mnie kultura, styl życia tamtejszej ludności, wszystkie znane miejsca i nie ukrywam, że z tym krajem chciałabym związać swoją przyszłość.
Jeśli chodzi o pozostałe dwa miejsca, to nie muszę chyba mówić, co mnie w nich oczarowało. Jako osoba kochające podróże uwielbiam przepiękne widoki, zabytki, a tam jest po prostu cudnie!

https://www.wakacyjnipiraci.pl/tag/toskania

Na dzisiaj, w moim przypadku, najbardziej realna jest Toskania. Miałam okazję wyjechać do niej we wrześniu tego roku, niestety z powodów zdrowotnych musiałam zrezygnować. Ale to nic, bo razem z rodzicami planujemy ten region jako cel wakacji 2017. Już jakiś czas temu orientowałam się co zwiedzić i znalazłam kilka ciekawych miejsc. Florencja, Piza, Elba, Livorno, Viareggio. To tylko niektóre z miejscowości, które chciałabym odwiedzić. Po drodze oczywiście takie kultowe miejsca jak Asyż, Watykan, Rzym, Mediolan. A co podczas podróży do miejsca docelowego? Przede wszystkim dobra, lekka książka! Jeśli, tak jak ja, preferujecie romanse, powieści młodzieżowe, to szczerze mogę polecić "Zostań jeśli kochasz" i "Wróć jeśli pamiętasz" autorstwa Gayle Forman, "Anna i pocałunek w Paryżu" Stephanie Perkins oraz wszystkie książki Nicholasa Sparksa. Moim drugim niezbędnikiem jest muzyka. Nic nie poprawia nastroju tak jak rytmiczne, wesołe i wakacyjne piosenki. Znajdziecie takie u prawie wszystkich wykonawców młodego pokolenia takich jak Jason Derulo, Justin Bieber, Major Lazer, Avicii, Calvin Harris, Martin Garrix, Alan Walker i nie tylko. Nie zapomnijcie o aparacie fotograficznym! Po drodze można zwiedzić wiele ciekawych i wartościowych miejsc.

Już niedługo z rodzicami będziemy dokładnie planować nasze wakacje i z pewnością skorzystamy z kodów rabatowych, jakie oferuje nam Rabble: Booking i Hotels.
Wam również polecam skorzystać z tychże kodów, być może znajdziecie świetne okazje i promocje, dzięki którym będziecie mogli przeżyć niezapomnianą podróż. 
 Piszcie, gdzie Wy z chęcią byście wyjechali! 

26 komentarzy:

  1. Co prawda spełniłam już swoje największe wyjazdowe marzenie, ale sprawiło to, że teraz czuję niedosyt. Chciałabym pojechać, a raczej wrócić do Tokyo. Na liście miejsc, które muszę w życiu odwiedzić mam również Islandię, Nowy York i Seul *chociaż to ostanie głównie ze względu na koreańskie kosmetyki*. Pozdrawiam!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo bym chciała pojechać do USA i Norwegii :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Do USA to sama bym się wybrała, gdybym mogła to zwiedziłabym cały świat! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo chcę zwiedzić Azję. Głównie Chiny, Koreę i Japonię. Najchętniej spędziłabym tam kilka lat, zwiedzając wszystko po kolei ^^

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  5. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zakochana w Twoim blogu <3 dla mnie zdjęcia mega. Jesteś dziewczyną, która może jeszcze wiele osiągnąć, bo stać Cię na to. Dodatkowo tak świetnie piszesz, życzę powodzenia
    Pozdrawiam

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie tak, nikt nie powiedział, że tylko w okresie letnim można wyjeżdżać ;) Ja planuję wyjechać do Stanów po maturze, ale czy się uda, to zobaczymyt ;))

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  8. wymarzona podróż to USA <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne zdjęcia, ja bym z chęcią wróciła do USA albo do Chorwacji, może to nie są jakieś wyjątkowe miejsca jak Hawaje ale mam z nimi cudowne wspomnienia :)
    mvgdalena - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie moja wymarzona podróż to ta do Londynu oraz USA! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już od dłuższego czasu marzy mi się taka podróż do USA albo do Chile. Mam nadzieję, że niedługo uda mi się zrealizować swoje marzenia :)

    hedonisticat.com

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym roku byłam w Toskanii i musze przyznać, że to zaskoczyła mnie! Znałam ją dotychczas tylko z filmów i okazało się że jest DOKŁADNIE taka sama. Piękna, pachnąca i całkowicie magiczna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja marze o Izraelu <3 http://chcebyckopciuszkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo bym chciała pojechać do Norwegii, to jest magiczne miejsce!
    https://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Raczej nie jestem osobą, która chciałaby uznać podróżowanie za swój główny cel, za to bardzo chętnie w wolnych chwilach, po kolei chciałabym zwiedzać coraz to nowe miejsca z ogromną przyjemnością! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. hmm ja chetnie moglabym zostac podrozniczka haha xd
    NOWY POST! <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com/2016/11/everyone-has-their-own-story-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  17. o rany toskania! bardzooo chcialabym zobaczyc <3

    OdpowiedzUsuń
  18. ajj ale się rozmarzyłam...ja najchętniej wyjechała bym gdzieś gdzie jest ciepło cały czas są palmy,turkusowe morze ;)
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ehh jak bardzo chciałabym być teraz w Toskanii :(

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej, mając teraz śnieg za oknem z chęcią bym gdzieś wyjechała!

    Zapraszam do mnie na nowy post!
    Będę bardzo wdzięczna jeśli poklikasz w linki! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  21. oj teraz wybrać się w ciepłe kraje to moje marzenie ;)


    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. amazing post :)
    Have a nice day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że uda Ci się w przyszłości odwiedzić te kraje :) Pobytu w Toksanii można tylko pozazdrościć. Chyba każdy miewa takie dni, że chciałby wszystko zostawić i po prostu gdzieś wyjechać :p Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo chciałabym pojechać do Londynu :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja bym chciała odwiedzić Toskanię! W tym roku będę pewnie siedzieć w domu :/

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Już teraz życzę Ci miłych wakacji

    http://photo-aw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego blogowania
♥ Jeśli spodoba Ci się mój blog, to go zaobserwuj, ale nie oczekuj ode mnie tego, że się odwdzięczę.
♥ NIE WYMIENIAM SIĘ OBSERWACJAMI!